2014. augusztus 19., kedd

Hány nap telik el?





Nem volt isten, hogy meggyógyítson
magamtól meg nem ment
ki vagyok én és ki vagy más
a szívemhez szorítom a testem
olyan kár hogy nincsen
olyan kár hogy nincsen

nem volt isten hogy elpusztítson
magamtól meg nem ment
ki vagyok én és ki vagy más
a szívemhez szorítom a testem
olyan kár hogy nincsen
olyan kár hogy nincsen
olyan kár hogy nincsen

hány nap telik el
még hány év kell
mért nem segít senki
ha mégis
mért nem fogadom el



Ez a dala lett számomra az idei nyár legütősebb, önismereti himnusza. 
Mondhatni a szindrómás segítők, önfeláldozó mártírok, változással szembeni ellenállók, rossz helyzetükbe befásultak provokatőr-nótája. Illetve ez mind csak lett volna, ha a zenében nem lenne annyi megértés és szeretet. 

Szóval, kedves barátaim, Kóstolónapos résztvevők és minden önismeret iránt érdeklődők,
hallgassátok ezt a zenét, 
engedjétek be a kérdéseket, amelyeket fölvet, 
hagyjátok, hogy megcsiklandozza a fejlődés iránti vágyatokat,
aztán készüljetek, mert hamarosan folytatjuk!

S hogy a következő SZEREP-JÁTÉK önismereti naphoz hány nap telik még el, 
azt hamarosan eláruljuk. 

Addig is: iratkozzatok fel a facebook-csoportunkba, hogy naprakész infókat kaphassatok önismeretről, a csoportról és az új blogbejegyzésekről. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése